web 2.0

Sunday, April 4, 2010

Ahad yg memBOSANkan

Mase aku jalan2 kat dalam yard, tetibe terpandang plak kenderaan pelik yg susah kita nampak kat Malaysia nie. Ape lg, aku terus ambik DSLR aku yg ade je kat bonet keta tu. Mmg dari pagi aku nak cari ilham ape nak tulis kat blog aku nie. So, dgn murah hati aku pon share lah gambar2 kenderaan nie kat korang sume.....




Big Foot (Tayar besar die ade kat open rack lain)




Big Foot 2 (Nie aku pon x tau ape name nye, tp aku nak jg panggil dia big foot. Tp yg unik nye dia punye tayar gune rantai mcm kereta kebal)



Human Cannonball (Benda nie kalo x silap cam meriam manusia, masukkan org dlm meriam tu pastu letupkan. Uhuhuhuhuh)


Propeller kapal (2 org model sambilan)

Model sambilan (Apis & Wan Mar)


Itu saja lah gambar2 yg sempat aku rakamkan.... Bila ada kenderaan2 pelik lg, aku akan share kat korang lg. Bye........

0 comments:

Post a Comment