web 2.0

Wednesday, May 5, 2010

1st time wat photoshoot

Semalam mase aku belek2 akaun FB baru aku, tibe2 terpandang status si jusri tgh wat prepairation utk photoshoot. Aku dgn muka x malunye terus meng offer kan diri utk join da club. Bertempat die puteri habour, nusajaya.

Setelah tiba mase yg dijanjikan, aku pon sampai di puteri habour. Mase tu hujan turun dgn lebatnye. Terus call jusri sama ada photoshoot session nie on lg ke x. X sampai 5 minit jusri pon sampai.

Sekarang, tinggal tunggu si pengantin aka model utk photoshoot session kali nie (Encik zam aka Peter parker). Mereka sampai agak lewat dan photoshoot terpaksa dibuat dimalam hari. Tibe2 aku terus terfikir, boleh ke aku ambik gambar mlm menggunakan flash yg sedia ada di kamera nie. Huhhhhhhh, 1 persoalan yg mengganggu kepala hotak aku. Xpe, lenjan jer......

Lokasi: Puteri habour, Nusajaya
Equipment: DSLR Canon 500D + prime lens 50mm 1.8F

Berikut ada beberapa gambar yg sempat dirakam.












0 comments:

Post a Comment