web 2.0

Sunday, May 23, 2010

Editing

Salam,

Bekerja pada hari ahad nie mmg lah membosankan. So, untuk menghilangkan rase bosan yg teramat sgt nie, mcm biase lah. Xtvt meng edit gambar terpaksa dijalankan. Eheheheheh.
Berbekalkan stock gambar streetshoot aritu, aku pon test2 lah ilmu yg x seberape nie. Kali nie aku try edit gambar adik manis sorang nie. Aku ambik gambar die nie mase expo keusahawanan kat persada. Respon pon baik, so berani lah aku ambik gambar. Sampai x perasan rupenye bapak die ade kat sebelah perhatikan gelagak aku. Uhuhuhuhuhuhuh......

  • X byk pon yg aku edit gambar nie, just jelaskan kat bahagian mate menggunakan smart sharpen.  
  • Pastu aku gebukan pipi awek nie menggunakan median.
  • Kemudian, aku letakkan background blur yg aku baru download kat 1 blog nie.Klik sini

4 comments:

Hernee Nazir said...

pheeeewiiitttt..adk manis kate die..tngok gmbr adk manis kt kamera nazir..mmg cantik la orgnye..suke tngok..smpat amik no.phone x?bapak dh tngok tu kire ala2 restu la tu..hehehehe

Kamarul said...

Sy x sempat ambik no phone die, tp En. Nazir sy xtau lah sempat ke x.....? Wahahahahah :-)

Hernee Nazir said...

perghhh..nganking siot..hehehehe

Ajey Mahat said...

woi.. bkan main lg ae.. ko cpat je bkin gambar awek ni.. suh ngurat malu.. hehehehe

Post a Comment