web 2.0

Sunday, May 9, 2010

Happy mother's day....

Semalam hari sabtu bersamaan 8hb mei merupakan hari yg diwartakan sebagai hari ibu. So, sebagaimana anak2 yg lain aku tidak ketinggalan utk meraikan hari ibu nie. Walaupon semalam sampai rumah lewat (lebih kurang kol 12 mlm td), tp aku sempat belikan kek coklat utk ibu tersayang.


Kek coklat dari Season

Acually, aku beli kek nie kat angsana semalam. Niat sebenarnye pg angsana utk membeli speedlite Nissin. Setelah di belek2, pusing2, tonggang terbalik, jadi jg aku membeli speedlite nie. Dengan harga Rm450 utk speedlite dan Rm25 utk flash diffuser adalah pembelian terbaik sbb dgn harga yg murah utk kualiti yg best.

So, speedlite dah berada ditangan.... X sabo rasenye nak menguji gadget terbaru aku nie. Uhuhuhuhuhuh.....

oklah, dibawah disertakan sekali gambar farhan semasa menguji speedlite nie. Lokasi bertempat di Mc'D Angsana :-).



Farhan & Nissin speedlite Di622

0 comments:

Post a Comment